El diumenge 28 d'abril, Sant Salvador de Guardiola celebra la Festa de Sant Marc. Aquesta festa consta de diverses activitats, els quals inclou una fira amb mercat d'artesans i de gastronomia de proximitat.
L'edició d'enguany seguirà amb l'ànim de les edicions anteriors, mantenint el format i horari (de les 10.00 a les 14.30 h). Per poder participar en la fira com a artesà, entitat o negoci particular, s'informa que del 10 d'abril i fins al 21 d'abril (ambdós inclosos) es podrà inscriure qualsevol paradista local (tant particulars com establiments locals empadronats al municipi). En aquest cas, des de l'Ajuntament es disposa de parades de fusta amb tendal de roba a disposició de les sol·licituds (fins a esgotar la disponibilitat). Aquestes sol·licituds s'hauran d'entrar mitjançant el formulari online d'inscripció a través d'aquest enllaç.
Al formulari d'inscripció s'hi haurà d'indicar els següents camps, que permetran després establir puntuacions d'adjudicació segons els criteris d'adequació:
Un cop tancat el termini d'inscripció es procedirà a valorar i puntuar les sol·licituds, els quals s'adjudicarà una parada per sol·licitud fins a esgotar les disponibles. En cas de que hi hagi més sol·licituds que parades disponibles es procedirà a fer un sorteig. Aquesta valoració es comunicarà a tots els inscrits el 23 d'abril per correu electrònic. Es recorda que la participació és totalment gratuïta, i l'Ajuntament només oferirà la parada de fusta, dues cadires i no hi haurà punt de llum. Per a més informació o aclariments, us podeu posar en contacte amb l'Àrea de Cultura a través del correu ssg.cultura@diba.cat. En cas que sigueu un negoci de fora del municipi i vulgueu participar de la fira, poseu-vos en contacte per correu electrònic amb l'Àrea de Cultura.