OMIC (Oficina Municipal d'Informació al Consumidor)
Servei que s'encarrega de donar informació, ajuda i orientació destinat a les persones com a consumidores i usuàries perquè puguin exercir els seus drets bàsics.
Línies de servei:
-Informació i orientació
-Tramitació de queixes i denúncies
-Campanyes d'informació i sensibilització
Persones destinatàries:
Ciutadania en general
Com sol·licitar-ho:
Presencialment o per correu postal: C/ de Dalt nº 19
Per telèfon: 93 835 80 25
Per correu electrònic: ssg.ajuntament@diba.cat
Àrea responsable:
Regidoria d'Atenció a les persones i habitatge
Altra informació d'interès:
L’Ajuntament de Sant Salvador de Guardiola i la Diputació de Barcelona organitzen de forma conjunta una visita de l’oficina mòbil d’informació al consumidor per atendre, de forma gratuïta i personalitzada, les vostres consultes i oferir-vos informació i assessorament sobre temes de consum. Les dates d'assistència es publiquen al taulell d'anuncis de l'AJuntament, a la web municipal i a les xarxes socials.
És un servei obligatori:
No